ROBOOSTVEEN

Een greep uit de recensies

© 2022 RobooBooks

Eerst een mening over mijn schrijfstijl Door ‘Thrillers and More’ (Danielle Henssen): Ik heb nu 3 boeken van je gelezen en ik herken een typische schrijfstijl die mij wel aanspreekt. Ik vind dat je een rijke bron aan ideeën hebt om een verhaal goed spannend te houden. Er vallen geen saaie momenten omdat er dan wel weer iets nieuws in gang gezet wordt. De onderwerpen zijn alledaags en op zich misschien vrij simpel te noemen, maar dat doet niks af aan het leesplezier. De thema’s staan daardoor juist dicht bij je. Ook blijf je redelijk aan de oppervlakte met de persoonlijkheden dus zonder veel poespas of diep uitgewerkte details waar je in verdwaald kunt raken. Mij bevalt jouw aanpak goed. Je hebt een prettige schrijfstijl die makkelijk leest en je boeken zijn echte pageturners. Enkele recensies Eindhoven Dagblad over “De donor Het verhaal blijft boeien, ook door de vele verrassende wendingen. Het slotgedeelte zag ik zeker niet aankomen: persoonlijk vind ik het verfrissend als een verhaal niet uitmondt in het meest voorspoedige einde. Ik vind het ook een zeer origineel onderwerp en het hele verhaal getuigt van een grote verbeeldingskracht. Bovendien zette de kwestie mij aan het denken over het goede en het kwade. Hoever kun je gaan om iemands daden te vergelden? De gedupeerde gaat in mijn ogen zeker niet vrijuit, ik was bij vlagen ook boos over zijn handelwijze. Ik kan mij zelfs ook nog inleven in de motieven van Guy en Goedele. Kortom, het is een boek met meerdere, interessante lagen. Thrillerlezers.nl + Crimezone.nl over “Wraak Zonder ook nog maar één stapje terug te doen is dit boek een opeenvolging van wraakacties die je meeslepen in het gevoel van Danny. Een sterk verhaal en een sterke aanrader. Els Lieftink over “De donor Meeslepend, spannend, verrassend. Heel boeiend, een echt topthriller. Kathy Meijer over “De donor Kon het niet wegleggen, spannend van begin tot einde. Interessante personages, Ik vond het eind zeer verrassend. Thrillerlezers.nl over “De vreemdgangers Na het eerste hoofdstuk wordt je nieuwsgierigheid meteen gewekt. Het onderwerp ligt wel heel dicht bij de werkelijkheid. De prettige schrijfstijl zorgt ervoor dat je ongestoord verder wilt blijven lezen. Cees van Tiggelen over “Vakantieliefde Voortreffelijk boek, goed geschreven, volop spanning. Verrassend slot. NBD Biblion over “Fatale fout Een rollercoaster aan gebeurtenissen eindigt in een bijzonder origineel plot. Vlot geschreven. Bol.com over “Fatale fout “Spannende thriller met veel onverwachte plotwendingen. Ik heb van het boek genoten. Een prima keus voor wie van thrillers houdt. Kathy Meijer over “Onmogelijk dilemma Alle boeken van Rob vind ik mooi, maar met dit boek overtreft hij zichzelf. Mooi verhaal, je wil steeds maar verder lezen.
thrillers
ROBOOSTVEEN

Een greep uit de